Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
Platforma
Steam (PC)
Region
CZ, SK | Ověřit jinou zemi
Typ distribuce
Elektronická (aktivační klíč)
Vydavatel
Tripwire Interactive
Datum vydání
18. 11. 2010
Přidat do košíku
  • 68 Kč
  • 56 Kč bez DPH
  • Skladem
  • Předpokládané dodání do 5 minut (maximálně do 4 hodin) od potvrzení platby

První díl Red Orchestra: Ostfront 41-45 vnesl do téměř stojatých vod kategorie herních stříleček, zasazených do období válečných konfliktů, pořádný průvan. Povedlo se mu to díky realistickému ztvárnění nejkrvavějšího konfliktu v novodobých dějinách 2. světové války, kdy každá hráčova chyba byla nemilosrdně trestána. Sami tvůrci z Tripwire Interactive počítali snad se vším - přebíjením, mířením, sprintem nebo spoluprací mezi jednotlivými členy týmu. Jen dokonalá souhra těchto aspektů mohla slavit úspěch.

V případě pokračování, nesoucí název Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad, se také jedná o především multiplayerovou akční FPSku a jak již podtitul napovídá, i zde se jedná o 2. světovou válku, s boji soustředěnými na východní frontě. Na straně jedné do té doby neporažená, technicky vyspělejší německá válečná mašinérie, na straně druhé početně větší sovětská armáda, odhodlaná za každou cenu udržet město nesoucí jméno svého nejvyššího velitele. Vše, co dělá tuto hru originální, zůstalo zachováno i ve druhém dílu. Je zde nezbytná koordinace pro zdárný postup hrou, míření přes mířidla (pro jistotu zásahu), nutnost dávat si pozor na počet nábojů v zásobníku nebo potřeba těžký kulomet rozkládat a opřít o pevný podklad. Mimo to musíte počítat s balistickou křivkou, zónou zásahu (zásah do rukou může vystřelit zbraň) nebo ovládáním tanků na různých pozicích.

Do hry je vloženo mnoho zásadních novinek. Jde především o přidání typicky singleplayerové kampaně v módu Skirmish (s počítačem řízenými postavami), detailní statistiky, vývoj ovládané postavy (hodnosti, medaile, statusy, achievementy), možnost lepších a přesnějších zbraní, podpora LAN, RO TV 2.0 (tvorba videí, 3 úhly pohledu: pohled vlastní osoby, třetí osoby, volná kamera), software pro moderskou komunitu, ochrana proti cheatingu, mapy až pro 64 hráčů, nové módy (Territory, Countdown, Firefight, Conquest) nebo mapy podle skutečných reálií (Grain Elevator).

Territory – klasický mód obrana/útok s novinkou úrovní agrese obránců, kdy úspěšná obrana bráněného bodu zkracuje čas dobití pro útočníky.

Countdown – Hráč začíná s jedním životem a nutností splnit dané cíle, po zabití je možný respawn, ale jen po dosažení těchto časově daných úkolů.

Firefight – Mód, který svým pojetím je téměř totožný s deathmatchem.

Další změna se týká grafického ztvárnění, hra běží na modifikovaném Unreal Enginu 3, jsou zde implementovány vizuální prvky související s časem stráveným na frontě (na začátku nové čisté uniformy, které se postupně mění) a také vylepšena průraznost objektů. Hráč může počítat se dvěma nastaveními obtížnosti (Relaxed realism a Realistic), možností střelby naslepo zpoza úkrytu, překonáváním překážek, lepším systémem nosnosti nebo obsáhlou multiplayerová kampaní o postupném dobývání a bránění s přísunem posil, novým systémem velení a vylepšením herních tříd. O hudební složku se postaral Sam Hullick. Již teď je jisté vydání dvou přídavku s názvy Rising Storm (boje v Pacifiku) a In Country: Vietnam (válka ve Vietnamu).

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad galerie